Ofte stillede spørgsmål til billetter

Herunder kan du få svar på de spørgsmål du måtte have vedrørende køb af billetter. Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os.

Ja. Når du har valgt pladser klikker du på “Køb med Biografklub Danmark”. Herefter får du mulighed for at indtaste kuponnummer og på den måde opnå rabatten.

Er du så uheldig, at du bliver forhindret, hjælper vi selvfølgelig med at refundere din billet. Du skal blot kontakte vores billetkontor før forestillingens start på telefon 62213000. Kuponnummeret for Biografklub Danmark nulstilles og den kan bruges til en anden dag.

Ja. Du skal blot kontakte vores billetkontor på telefon 75320061, før forestillingen starter. Hvis din billet er købt online, tilbagefører vi pengene til dit betalingskort. Har du købt samlet for en gruppe, er det også muligt at få refunderet enkelte billetter

Nej. Vi har sendt dig en mail som er gyldig som billet. Vores kontrollør kan scanne den direkte på din mobiltelefon. Du kan også medbringe den på print. Er du kommet til at slette din mail, kan vi printe billetterne til dig i vores kiosk.

Nej. De valgte pladser er dine og vil ikke blive solgt til andre, så du kommer bare til starttidspunktet. Skal du handle i vores kiosk, er det dog en god ide at komme i god tid, så vi kan få alle igennem på en tryg måde.

Ja. Er du i tvivl om noget, kan du kontakte vores billetsalg på 62213000 – og de vil være dig behjælpelige.

Nej. Du kan desværre ikke benytte dit ledsagerkort online. Du kan reservere din billet online, og henvende dig i vores billetkontor før forestillingens start, med dit ledsagerkort. Så får du billetten til ½ pris.